2013-04-27 @ 16:40:17 Dalig uppdatering

Jelena?

Igår så uppdaterade Justin sin instagram med denna bilden:
 
 
Men efter lite research så hittade jag denna bilden:
 
 
Vad tror du?
Postat av: Anonym

kolla hans hår på fejkbilden, det är helt kantigt :)
men vem har gjort er design? skiiiiitsnygg!

Svar: Hejsan!Justin la dock ut bilden på som instagram :)
Jag gjorde designen själv
Selena Gomez

2013-07-31 @ 14:49:19
Postat av: mylifeascelebrity.blogg.se

Hej! Jag gillar verkligen din blogg, skulle du kunna kolla in min?:)
Jag har börjat skriva en novell som jag kommer posta nya kapitel på i princip varje dag. Novellen handlar om Sarah, som blir upptäckt av sin musiklärare & blir signad till Island Records (Justin Biebers skivbolag)...

2014-02-09 @ 13:42:50
URL: http://mylifeascelebrity.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: