2012-05-22 @ 08:25:30 Film!

Fifty Shades of Grey

Boken ''Fifty Shades Of Grey'' som är skriven av E.L James är en slags BDSM roman. Boken
handlar om en tjej som heter Anastasia Steele och en kille som heter Christian Grey som träffas
i Universitet. Boken innehåller väldigt mycket erotiska scener med inslag av BDSM vilket är saker
innom sex. Nu så sägs det att E.L James skulle vilja att Selena spelar rollen som den unga Anastasia
Steele men skulle Selena verkligen spela en sån roll? Och frågan är ju också om hon har tid för det
eftersom hon nu håller på att spela in filmen ''The Getaway''. Själv skulle jag nog vilja att hon
väntade med sånna roller för jag tycker inte det passar henne riktigt än men det är ju bara vad
jag tycker. Och för er som inte vet vad BDSM är, jag tänker inte gå in på det här på bloggen
för det hör inte hit så ni får helt enkelt försöka hitta det själv eller nått för som sagt så kommer
jag inte skriva om det här på bloggen så fråga inte något om det. //Cicci


-selenagomeznew



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: