2012-05-03 @ 18:09:11 Dalig uppdatering

Demi om hennes vänskap med Selena!




Demi Lovato och Selena Gomez är kanske inte bästisar som de brukade vara, men de är ändå nära. Demi avslöjade nyligen i en intervju att hon anser sig mycket lycklig att ha någon som Selena i hennes liv! Här är citatet, via Monsters och kritiker:

"Jag är väldigt lycklig att ha någon som henne i mitt liv. Selena och jag har varit vänner under en lång tid, men på grund av våra scheman får vi inte se varandra väldigt ofta. Ibland ringer vi varandra och kommer överens om att träffas så vi kan snacka."

Vi är glada att dessa två är fortfarande vänner!
Postat av: LINN AHLBORG

hej, fin blogg!

haft en bra början på maj? :D

kram!

2012-05-03 @ 20:36:49
URL: http://linnahlborg.blogg.se/
Postat av: Michaela :)

Hej super fin blogg, ha en trevlig fredag! :)



Gör du bloglovinbyte? säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig! :D

2012-05-04 @ 07:42:42
URL: http://duff.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: