2012-08-04 @ 12:51:25 Dalig uppdatering

Selena tar inte sitt förhållande med Justin alltför allvarligt!

 
I en ny intervju medger Selena att hon fortfarande är ung och har mycket att lära av hennes förhållande med Justin!
 
Selena Gomez , 20 och  Justin Bieber , 18, verkar vara upp över förälskade, men Selena försöker fortfarande  vara smart om hennes relation.
 
I en intervju med  Teen Vogue , öppnade Selena upp om hennes förhållande med Justin.
 
"Det är verkligen roligt. Jag har tur ". Sedan snabbt tillade:" Jag är 20. Jag tar inte något i mitt personliga liv alltför allvarligt. Jag har goda vänner och människor jag älskar. Jag känner mig som allt att kommer organiskt. "
 
Selena kan vara ung nu, men Justin är definitivt en keeper - så hon bättre hålla fast vid honom!
 
-Hollywoodlife



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: