2012-04-15 @ 17:37:11 Dalig uppdatering

Selena om sin parfym!

Till en intervju för tidningen Teen Vouge, pratar Selena bland annat om sin parfym. Här nedan kan du läsa artikel:
Hur känns det att äntligen kunna lansera sin första parfym?
Väldigt nervöst! Jag har pratar om parfymen i några minuter med mina fans, och sedan har jag väntat på allt som ska göras, och nu är jag riktigt nervös. Jag är också nervös över att människor som kanske inte ens vet vem jag är gillar min parfym. Jag ville göra en doft för alla människor. Jag tror att detta verkligen kommer att påverka mig när jag känner andra bära den.
Vilken känsla vill du att din parfym ska förmedla?
En varm känsla. Jag gillar att sitta hemma och gå på en trevlig middag och sånt. Så jag ville göra min första parfym behaglig, klar och ge varma känslor.
Kan du berätta lite mer om parfymen?
Jag gillar formatet eftersom att den är hög och lång, och en flytande lila klänning. Sedan finns det färgglada och lekfulla kyssar på omslaget - Jag ville göra något för mina yngre fans.
Vad var det roligaste med att skapa parfymen?
Jag tillbringade tre timmar vid det första mötetlukta på olika dofter - jag förlorade helt mitt luktsinne efter detJag valde ungefär 30 olika dofter att välja mellan och det var min favorit del. Det var en väldigt kreativprocess! Jag har också lärt mig mycket, till exempel så hade jag ingen aning om att det finns olika lager ochperfymeri för vissa lukter.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: