2013-01-27 @ 16:39:00 Intervjuer!

Justin pratar om Selena i en Intervju!

 

Du använder Twitter för att berätta när ditt nya album kommer, du skrev "bara några dagar kvar tills jag berättar hur jag känner". Skrev du "Nothing Like Us" och tänkte att det skulle vara med på albumet?

- Nej, jag skriver allting i studion. När jag skrev den här låten, var albumet redan klart. Scooter hörde låten och sa, "Den är riktigt bra. Ska jag fixa så den kommer med på det akustiska albumet? ". Jag vill att folk ska lyssna på vad som kommer från mitt hjärta, och jag har aldrig delat så mycket som jag verkligen gör nu.

Det är inte som jag förväntat mig. Det har varit så fram och tillbaka mellan dig och Selena, båda har gjort en cover på "Cry Me A River". Skvaller sidor spekulerar varje dag över vad som pågår i eran relation. 

- Det finns så mycket rykten. Vissa säger att jag ringer Selena varje dag men hon svarar inte, eller att jag förföljer henne, och allt är falskt. 

 

Uppmärksammar du det?

- Jag besöker inte bloggar eller sådant. Jag hör saker. Folk berättar för mig vad som händer på internet. Det stör mig verkligen. 

Vilken är din favorit låt du skrivit själv?

- Förmodligen "Be Alright". Jag var på en annan kontinent och saknade min flickvän och jag var orolig över mina känslor... 

Jag var på andra sidan av berget, himlen, jag ville bara berätta för henne att allt skulle bli bra. Det är faktiskt texter som en dik, på planet. När jag kom fram, sa jag till Dan att jag ville att han skulle spela (gitarr) och han gjorde det. Jag spelade in låten senare.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: