2012-04-14 @ 13:13:28 Dalig uppdatering

Svar på tal!

Linnea om Selena's klänning!: Hej har har några frågor till dig jag vill du ska besvara på.
1. Hur ser Selena rum ut? Finns det någon bild?

2. Går Selena på några sporter eller har gjort? I så fall vilka/vilken?

3. Vad använder hon för smink till vardags för att få en naturlig look?

4. Vad använder hon för slags hair extension? T.ex. Clip-on o.s.v.

Tack!!! :)

Svar:
1. Sorry, jag vet inte hur Selena's rum ser ut. Jag tror inte att det finns en bild på hennes rum!

2. Selena går inte på några sport just nu, men hon har gått på Basketboll och hon gillar att skajta väldigt mycket!

3. Här är ett videoklipp om vad som finns i Selena's väska. Smink osv.






4. Jag vet tyvärr inte vilken hair extension hon har, och jag har inte hittat något svar på det heller..

Jag har hjälpt dig så mycket jag kunde! Mer kan jag tyvärr inte hjälpa.

Postat av: Linnea

Tack! Men inte vilken hair extension utan vilken slags modell. Använder hon sig ofta av clip-on eller syr hon in extension i håret?

2012-04-14 @ 16:13:29



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: