2012-05-17 @ 21:53:59 Jelena

Selena + Justin = Slut?

Okej nu ska jag reda ut lite grejer, många tror nu att Selena och Justin gjort slut. Varför? Jo, Justin har slutat följa Selena på instagram, och Selena har tydligen (enligt rykten) slutat följa Justin på twitter. Och hittills har vi inte sett några bilder på jelena.

För det första,
Justin följer inte Selena på instagram för att hon har tagit bort den. (nej, den är inte privat. I sånna fall skulle det stå på hennes instagram, just nu står det User not found.)
Selena följer fortfarande Justin på twitter, hur vet jag det? Jag har scrollat igenom vilka Selena följer och hans konto står fortfarande med.
Och varför har vi inte fått se några bilder? Jo, Selena är just nu i USA (oklart varför, källor säger att hon bara är på besök). Snart ska hon tillbaka till Bulgarien för att fortsätta filma. Hon har inte haft tid att träffa justin i Bulgarien eftersom att hon sovit på dagarna och filmat på nätterna.

Enligt mig så tycker jag att det känns mer som att dem är ihop än att de gjort slut.

-gomezz



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: