2012-03-28 @ 18:05:33 Dalig uppdatering

Svar på frågestunden!

1.Hur ser selnas hus ut? här är en bild på Selena's hus.


2.Kommer hon till sverige? Ja, Selena kommer komma till Sverige det har hon sagt. Men när vet hon inte!

3.Vilken är din favorit film som hon har gjort? Jag älskar Monte Carlo

4.Vad tycker du om att magic on waverly place är slut? Det är synd att det är över nu men det var ett trevligt och bra slut!

5.Vf gillar du just Selena så mkt? Jag vet inte riktigt, när WOWP började (Wizards on Waverley place) så började jag
tycka om hennes låtar som hon spelade som intro och på slutet av filmen sen började jag gilla henne mer och mer och till slut hamnade jag här. Jag har gillat Selena sen WOWP började.

6.Vad krävs det att Selena gör för att du ska sluta gilla henne? Inget, jag kommer och att gilla Selena vad hon än gör.

7.Selenas favorit färg? Grön eller rosa.

8.Selenas favorit mat? Pizza, räkor, ättiksgurka och ost toasts.

9.Vad gillar Selena att göra på fridtiden när hon inte jobbar? Skejta, Selena älskar att skejta.

10.Är Selena och Demi fortfarande bästisar? Ja, det är de. Men de är inte med varandra så mycket mer för de har mycket för sig just nu!

11.Varför har ni valt att blogga om just Selena? Jag är ett enoooormt fan av Selena och jag älskar henne vad hon än gör. Jag började tycka att jag lärde mig mer om Selena när jag lästa bloggar och då startade jag bloggen.

12.Vad tycker ni om hennes musik? Jag älskar musiken, lyssnar hela tiden!

13.Vad är det bästa med henne? Jag älskar Selena's leende och ögon. Jag tycker mycket om hennes musik osv.

14.Vilken är den bästa låten hon har gjort? Hit the lights är min favorit som ligger 1:a sen kommer Who says och 3:a kommer Love you like a love song.

15.När kommer spring breakers ut?
Spring Breakers kommer ut, någon gång i 2013... Det är länge kvar men jag längtar. Jag vet inte om den komer hit men den kommer ut 2013.

16.Vad handlar den om?
Det handlar om 3 tjejer som är ute och festar som sen blir gripna av polisen efter att de har druckit. Två män som säljer droger räddar de urfinkan och de 3 tjejerna försöker rymma.

17. Vilka är Selenas bästa vänner förutom Taylor Swift, Justin och hennes mamma? Selena's första bästavän är Demi Lovato.

18.Kan vi länk byta ;P Ja, vi kan ha ett länkbyte. Jag komenterar på din blogg.

19.Kan du ha "look like" Kanske, jag ska fundera på det.

20. hur får du din blogg såå bra? :D Det är nog Selena som gör den bra. ;)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: