2012-06-20 @ 12:46:00 Dalig uppdatering

Justin: Vad min kärlek till Selena känns som..

Justin Bieber Interview 
Justin öppnar om hur det känns att vara verkligt anslutad till någon - som han är med Selena!
Justin Bieber och Selena Gomez har en fantastisk relation och Justin nu talar om hur djupt hans kärlek i Selena verkligen är!
 
 
Justin, 18, sade brittiska tidningen Fabulous att hans relation med Selena, 19, är oerhört speciell.
 
"Hur känns kärlek ut? Det känns bra ", sade han. "Om du verkligen kär så ska du få fjärilar. Fjärilar och lycka, det är hur jag känner i alla fall. Men jag gillar inte att kasta den i mina fans ansikten. Jag älskar mina fans och jag skulle aldrig vilja göra så mot dem. Det är mitt privatliv och jag gillar att hålla isär. Jag har inte många saker som jag får behålla för mig själv men det är en sak. Jag är väldigt glad. Och jag vet mina fans vill bara vara lycklig för mig. "

- Hollywoodlife



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: