2012-04-01 @ 12:19:56 Events - Galor

Selena medger: Justins nya låt är inte min ringsignal

Selena avslöjar varför hon var stressad på inspelningen av "Spring Breakers".

Du kommer aldrig kunna gissa varför!

Selena Gomez må vara ett stort fan av Justin Biebers nya låt "Boyfriend", men det lär överraska dig att den inte spelas varje gång som hon får ett samtal! "Kan man ens göra den till en ringsignal" frågade Selena till E!s Ross Matthews på den oranga mattan vid Nickelodeon Kids' Choice Awards 2012. "Det är en bra låt."

Hon avslöjade också att Justin inte kunde göra den till en så stor show eftersom att "han är i studion".

När det gäller Spring Breakers, som hon bara spelade in ett litet tag, berättade Selena: "Det är otroligt, och helt annorlunda mot något jag gjort förut".

Selena blev även tillfrågad om hennes tweet om ångest på inspelningen.

"Jag fick ångest för att jag gjorde en riktigt intensiv scen och det så många fotografer runt omkring", säger hon. "Det var lite besvärligt, men jag mår bra."

Vi är glada över att få veta att Selenas ångest inte hade något att göra med själva filmen. Vi kan inte vänta med att få se hennes vilda sida på den stora skärmen!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: