2012-04-11 @ 12:02:42 Dalig uppdatering

Justin försöker få Selena att känna sig som..

Selena som är flickvänn till Justin Bieber, är verkligen en lycklig flicka!

I det nya majnumret av Seventeen, öppnar pop sångare, 18, upp om hur han tycker att kvinnor ska behandlas och hur han tar sin flickvän, Selena Gomez, 19, till romantiska träffar.

Picknick, exklusiva filmer, romantiska promenader, Hawaii semester - Bieber gör allt för Gomez!

"Jag bara försöker bara göra henne glad, det är allt", säger Bieber till Seventeen.

Detta verkar redan vara för bra för att vara sant, men Bieber tillägger att i själva verket förtjänar alla tjejer förtjänar det. "Jag tycker det är viktigt att alla kvinnor ska känna sig som om de vore prinsessor, eftersom varje flicka är en prinsessa" säger han. "Jag menar allvar."

Sångaren i "Boyfriend" verkar vara mycket mogen för sin ålder och han hoppas att hans musik är detsamma.

"Många gånger när kändisar blir äldre, förlorar de sina yngre fans, eftersom de försöker äldre fans", förklarar han. "Men om du försöker göra bra musik, då kommer du att tillfredsställa alla. Jag vill göra musik som passar alla. "




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: